Gestió de Nòmines i Seguretat Social

El servei de gestió de nòmines, contractació laboral i cotitzacions a la Seguretat Social està especialment dissenyades per a aquelles empreses que desitgen externalitzar els processos laborals interns per aconseguir així una gestió dirigida i realitzada per un equip professional del més alt nivell, aplicada amb els últims avanços tecnològics de gestió documental i el millor software. A la nostra experiència en la matèria de més de 50 anys s’uneix la formació contínua del nostre equip, que realitza el departament laboral del nostre Bufete matriu Manubens Advocats junt amb els més moderns mètodes de gestió del coneixement. Tots aquests esforços junts aconsegueixen una eficiència a la matèria impossible d’aconseguir al departament propi en una empresa, aconseguint així els millors beneficis i oportunitats d’optimització en bonificacions i subvencions, estalviant igualment així despeses derivades d’una incorrecta contractació o cotització del personal.

Els serveis recurrents que es presten són els següents:

  • Confeccions de nòmines mensuals
  • Cotització a la Seguretat Social mensual
  • Gestió de la contractació laboral, alta i baixes a la Seguretat Social
  • Assessorament en la retribució del treball i cotització a la Seguretat Social
  • Gestió de retencions mensuals d’IRPF

Aquests serveis es poden concertar en forma d’abonament mensual, facturant-se les incidències, baixes-altes, pròrrogues de contractes, baixes i liquidacions, fórmula recomanable per empreses amb pocs moviments. Per les empreses de més de 50 treballadors els serveis es presten mitjançant la fórmula de quota mensual total, que inclou totes les incidències mensuals, aquest import és revisat en cada exercici segons el volum d’activitat registrat. Els serveis no inclouen aquells que estiguin prestats pel departament laboral del Bufete en controvèrsies, conflictes, inspeccions, etc…

Share This